مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-08اقتصادي

فجر 44| راه بهره برداری از سه پروژه عمرانی در سپیدان هموار شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: افزایش ایمنی جاده ها، افزایش رضایت و آسایش مردم، تقویت زیرساخت های گردشگری و کاهش مصرف سوخت نتایج آتی بهره برداری از این چند پروژه عظیم در شهرستان سپیدان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سپیدان، علیرضا راستیار در حاشیه بهره برداری از  سه پروژه راه روستایی وزک مراد ، پلی با دهانه 22 متری در روستای بکر و هم چنین روکش آسفالت سپیدان – کمهر - اقلید در شهرستان سپیدان ابتدا بیان کرد: راه روستایی وزک مراد در شهرستان سپیدان به طول 800 متر و با ارزشی بالغ بر 20 میلیارد ریال موجب افزایش ایمنی در تردد و همچنین بهره مندی بیش از 20 خانوار گردیده که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود : روکش آسفالت محور سپیدان – کمهر – اقلید به طول 15 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال نیز امروز بهره برداری و به کاربران جاده ای تقدیم شد که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش ایمنی در تردد باشیم.

وی همچنین افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن این محور و هم چنین لزوم توسعه گردشگری با توجه به وجود مناطق بکر گردشگری در منطقه سپیدان و ضرورت تسریع در دسترسی به روستاهای موجود و همچنین موضوع پر کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی استفاده کنندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 44| راه بهره برداری از سه پروژه عمرانی در سپیدان هموار شد

فجر 44| راه بهره برداری از سه پروژه عمرانی در سپیدان هموار شد